Stále je na čem pracovat. Drobná ochutnávka je zde. Pořadí modelů je náhodné a postupně je budu zařazovat do odchodu.
Balm z Pionýrské dráhy v Prešově – Skoro hotový
Krytý vůz se služebním oddílem z PLž – Skoro hotová.
Saská Zetka z PLž
Chorinského vůz z PLž – Skoro hotový
Tramvajový vůz MV1 z Teplic v čechách, který sloužil chvíli na ČHLD. – Skoro hotový
Tramvajový vůz MV39 z Teplic v čechách, který sloužil chvíli na ČHLD. – Skoro hotový
Tramvajový vůz MV39 z Ústí, který sloužil PLŽ.
Usť Čorna – Teresva – Neresnica. Ikonický motorák v mnoha přestavbách M10.001 a M11.901
Ci/ú 441 Výroba Kopřivnice, Plánováno pro trať Užhorod Antalovce. Chvíli Trečianských Teplicích a nyní na FOD.
Soubor Jindřichohradeckých osmiokeňáků. ve všech variantách vývoje – Skoro připraveno.
Osobní vůz z výroby Magyar Belga pro ČHLD – FGV. Později opatřen podvozky Diamond.
Nákladní vůz z výroby Magyar Belga pro ČHLD – FGV.
Osobní elektrický vůz Ganz pro Ľubochňanskou železnici – LLŽ. Nevyrobený, ale krásný.
MA 1 z Trenčianských Teplic, následně Ľubochně a FOD
Sada vozů z dráhy hraběte Chorinského – Cukrovar Bzenec – Veselí